Jak spartolić kampanię adwords :) i nie chodzi o yeti porywa

Parę dni temu głośno było o akcji Skody yeti porywa. Tym razem przykład jak można spartolić sprawę i zmarnować kasę klienta.
Od Paru dni na forach Legii Warszawa a być może innych klubów głośno jest o reklamach adwords Klubu Ruch Chorzów

Reklama ruchu chorzow na stronie legii warszawa

Dyskusja na Twitter

Nie było by nic złego w takiej kampanii przecież są osoby które  oglądające polską szmaciankę bez żadnych przynależności klubowych.

Ale Ale..

Jak droga agencja admind z krakowa kampanii nie umiecie robić to nie tykajcie :). Reklama zamiast na stronę klienta kieruje gdzie ?

Na podstronę agencji gdzie znajduje się banner http://www.admind.pl/clients/ruch/baner%20legia.html?gclid=CJerys_fyLwCFSbnwgodQHwAVg

 

Ale to nie wszystko

Do kogo kierowana jest Reklama

Skróćmy adres  http://www.admind.pl/clients/ruch/ i co mamy

strony-kampanii

 Klienci Agencji 🙂

Wiemy już gdzie kierowana jest reklama. A kierowana jest do kibiców Legii, Korony, Górnika i Widzewa.

A co będzie jak skrócimy dalej adres http://www.admind.pl/clients/ 🙂  Przekonajcie się sami

 

Porada bezpłatna

Droga agencji wystarczy do katalogów wrzucić pusty plik index.html i dane klientów będą  ukryte.

 

 

4 replies
  1. Denis Wróbel
    Denis Wróbel http://dwrobel.pl

    Tak to zawsze jest jak za pozycjonowanie i kampanie różnego rodzaju biorą się osoby nie znające się na rzeczy i robiące to za małe pieniądze. Niby Adwords tak banalne, a jednak ludzie mają z tym problemy 😉

    Odpowiedz
  2. Sebastian Miśniakiewicz
    Sebastian Miśniakiewicz http://blog.seo-profi.pl

    Obawiam się Tomek, że będzie jeszcze gorzej – po nowej akcji Google czeka nas „wysyp” „specjalistów Adwords”

    Odpowiedz

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *