3 replies
  1. Filip
    Filip http://volt-rom.pl/

    Tak naprawdę wszystko rozchodzi się o projekt strony. Jeśli jest źle zoptymalizowana to dobrych wyników w AdWords nikt nie osiągnie.

    Odpowiedz
  2. Filip
    Filip http://volt-rom.pl

    Z małą miejscowością jest kłopot wynikający z małej ilości zapytań. Należy ustawić reklamę na lokalizację. Ustawiasz na przykład Trzcianka. I reklamujesz na słowa typu pizza, salon kosmetyczny, fryzjer itd. Problem wynikający z takich zapytań jest taki, że niekoniecznie osoba wpisująca pizza z lokalizacji Trzcianka szuka pizzy w Trzciance a na przykład może szukać przepisu na pizzę. W małych miejscowościach dużo łatwiejsze jest pozycjonowanie ze względu na brak konkurencji.

    Odpowiedz

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Pozostaw odpowiedź Filip Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *