Audyt SEO

Nie wiesz, dlaczego Twoja strona internetowa zniknęła z czołowych pozycji w Google? Masz problem z interpretacją najnowszych wskazówek dla webmasterów? A może chcesz skonsultować projekt swojej nowej wizytówki firmowej zanim ta zostanie opublikowana w sieci?

Komu mogę pomóc?

Ofertę audytu SEO kieruję przede wszystkim do:

  • administratorów stron www,
  • webmasterów,
  • właścicieli sklepów e-commerce,
  • agencji i specjalistów SEO,

a także wszystkich pozostałych osób, które chcą poprawić widoczność swojej domeny w wyszukiwarce Google.

Co otrzymasz w kompletnym raporcie z audytu SEO?

Każdy przeprowadzony przeze mnie audyt SEO to wynik szczegółowej analizy:

  • zgodności strony internetowej ze wskazówkami dla webmasterów Google,
  • doboru fraz,
  • problemów technicznych,
  • czynników on-site: optymalizacja, budowa strony, sposób linkowania wewnętrznego,
  • czynników off-site: jakość oraz profil linków zewnętrznych, autorytet domeny,

a także wielu innych czynników, które mają bezpośredni wpływ na widoczność strony w wyszukiwarce Google.

Gotowy raport możesz możesz wykorzystać we własnym zakresie lub przekazać do go webmastera, który wdroży poprawki zgodnie z moimi rekomendacjami.

Zapewniam, że wszystkie dostarczone do Ciebie materiały z audytu SEO są zrozumiałe dla średnio-zaawansowanego dewelopera i jednoznaczne pod względem merytorycznym.

Ile kosztuje audyt SEO?

Ostateczny koszt audytu SEO to wynik wielu czynników, a w tym m.in. wielkości strony, sposobu jej budowy (inna wycena dla strony firmowej, inna dla dużego sklep e-commerce), liczby problemów technicznych oraz pozostałych.

Podstawowy audyt SEO to koszt od 500 złotych netto.