Audyt SEO
Nie wiesz, dlaczego Twoja strona internetowa zniknęła z czołowych pozycji w Google? Masz problem z interpretacją najnowszych wskazówek dla webmasterów? A może chcesz skonsultować projekt swojej nowej wizytówki firmowej zanim ta zostanie opublikowana w sieci?
Komu mogę pomóc?
Ofertę audytu SEO kieruję przede wszystkim do:
- administratorów stron www,
- webmasterów,
- właścicieli sklepów e-commerce,
- agencji i specjalistów SEO,
a także wszystkich pozostałych osób, które chcą poprawić widoczność swojej domeny w wyszukiwarce Google.
Co otrzymasz w kompletnym raporcie z audytu SEO?
Każdy przeprowadzony przeze mnie audyt SEO to wynik szczegółowej analizy:
- zgodności strony internetowej ze wskazówkami dla webmasterów Google,
- doboru fraz,
- problemów technicznych,
- czynników on-site: optymalizacja, budowa strony, sposób linkowania wewnętrznego,
- czynników off-site: jakość oraz profil linków zewnętrznych, autorytet domeny,
a także wielu innych czynników, które mają bezpośredni wpływ na widoczność strony w wyszukiwarce Google.
Gotowy raport możesz możesz wykorzystać we własnym zakresie lub przekazać do go webmastera, który wdroży poprawki zgodnie z moimi rekomendacjami.
Zapewniam, że wszystkie dostarczone do Ciebie materiały z audytu SEO są zrozumiałe dla średnio-zaawansowanego dewelopera i jednoznaczne pod względem merytorycznym.
Ile kosztuje audyt SEO?
Ostateczny koszt audytu SEO to wynik wielu czynników, a w tym m.in. wielkości strony, sposobu jej budowy (inna wycena dla strony firmowej, inna dla dużego sklep e-commerce), liczby problemów technicznych oraz pozostałych.
Podstawowy audyt SEO to koszt od 500 złotych netto.